12 lis 2013

Lovely Gloss Like Gel - NR 128

Siema !! :D

Dziś prezentuję jeszcze niewyemitowany na moim blogu lakier od Lovely...
Jest to piękna delikatna liliowa purpurka ;) z dodatkiem naklejek wodnych, strasznie długo myślałam nad odpowiednim doborem kwiatków, miał w ogóle nie zawierać fioletu, a raczej zieleń bądź czerwień z ciemną szarością... jednak trafiło na przepiękny wzór :D :p

Ma wyglądać jak żel..jednak nie jestem co do tego przekonana ;) lecz i tak bardzo mi się podoba kolor :)



Jak Wam się podoba ? ;)

Lubie taką delikatność i funkcje naklejek wodnych :D są bardzo praktyczne, pomysłowe i pozwalają na dowolny domowy mani po taniości ;)


4 komentarze:

  1. pięknie!! te kwiaty są super

    OdpowiedzUsuń
  2. już tyle razy miałam kupić sobie jakieś naklejki wodne, ale nigdy nie mogę się zdecydować...!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie pierw nawybierałam do koszyka ...a jak podliczyłam wszystko to zrobiłam wieeeelkie czyszczenie i zostało tylko kilka sztuk :( dobrze, że chociaż przesyłka jest za 'free' ;)

      Usuń