24 lut 2013

Loreal Volume Million Lashes LUMINIZER

Loreal
Volume Million Lashes LUMINIZER 
w wersjach: Purpura, Czerń, Niebieski, Zieleń

Technologia: Ponieważ każdy kolor tęczówki jaśnieje i odbija światło w inny sposób, kolekcja maskar Volume Million Lashes Luminizers to 4 kolory, które podkreślą odmiennym blaskiem każdą z nich. Dopasowane maskary zawierają rozświetlające drobinki, odbijające kolor tęczówki. Dzięki temu kolor oczu odbija się na rzęsach i powiekach, powiększając oko i podkreślając blask, emanujący z oczu każdej kobiety.


Nasz wybór to kolor : Purpurowy


Od Producenta: 
Tusz do rzęs do orzechowych/ piwnych oczu (Do niebieskich, niebiesko szarych, szarych też w połączeniu z Nude cieniem i przyciemnionym fioletem równie pięknie się prezentuje)

33zł 
Ja jednak zakupiłam w innym miejscu nieco drożej ;/
  • podkreśla orzechowe oczy
  • rozświetlające drobinki
  • odbija światło
  • dodaje objętości
Loreal, Volume Million Lashes LUMINIZER. Tusz do rzęs nowej generacji, który podkreśla kolor tęczówki. Maskara również dodaje objętości, podkreślając głębię spojrzenia. Tusz ma kolor czarny lecz posiada rozświetlające drobinki, które odbijają światło i podkreślają dany kolor tęczówki. LUMINIZER Blue Eyes podkreśla piwne oczy.

Do kupienia na www.ekobieca.pl
Moja i Mamy Opinia:

-Tusz posiada silikonową? dosyć grubą szczoteczkę, która niekoniecznie dobrze sobie radzi z malowaniem mniejszych rzęs w kącikach oczu, oraz ogólnie naturalnie krótkich rzęs (być może przeszkadzają też zbytnio opadające powieki)
-Pozostawia delikatne grudki na rzęsach, ale to przy dłuższym malowaniu ich.
-Po całym dniu osypuje się, suche drobinki wędrują pod oko bądź idealnie w oko jeśli się zapomnimy i delikatnie przetrzemy...
-Ładnie się ściera dwufazami , np z Bielendy.
-Kolor tęczówki u mnie podkreśla raczej czarny wyrazisty tusz, u mamy Granatowy, a tu wraz z cieniami może nie podkreśla tęczówki, ale źle nie wygląda.
-Czy posiada rozświetlająco drobinki? nie potrafię powiedzieć, jest po prostu ciemno purpurowy....
-Czy dodaje objętości... coś tam dodaje jak widać na załączonych poniżej zdjęciach.

Efekty:





Wynik:
Z pewnością nie kupimy go ponownie, za nieprzyjemne kruszenie i niekoniecznie poręczną szczoteczkę. :)

Zdecydowanie wolę swoje$ czarne mascary Avonowskie i Oriflamowskie i 1 Graszki które mi dopiero podkreślają swoją czernią moją tęczówkę :} 



Miałyście może taką mascarę, może inny kolor?

Miłego :)

12 komentarzy:

  1. Ja odkąd widziałam ją u niessi na YT byłam bardzo ciekawa i chciałabym wypróbować, bo naprawdę strasznie mnie ciekawi efekt. Szkoda, że ani Tobie ani mamie nie podpasowała. Miałam tą standardową wersje i był całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz no, każdemu odpowiada co innego, z opinii kupujących na str internetowej no opinie były same na plus... ja aż takich ochów i achów się nie dopatrzyłam. Zły nie jest, ale najlepszy też nie. ;) Być może inne kolory zachowują się inaczej.

      Usuń
    2. Ja właśnie przez ten bajer chciałabym wypróbować :) Ciekawa jestem czy coś by zrobił z moimi oczyskami, wiec pewnie go kiedyś dorwę :)

      Usuń
    3. Możliwe że Tobie się spodoba ;) Kolor ma Ciekawy, ja jednak wolę typową czerń, lepiej podkreśla mi tęczówkę ;p

      Usuń
  2. Ja jednak już któryś rok używam Max Factor False Lash Effect. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :)
      Być może każdy jakoś inaczej się sprawuje. Mi i mojej mamie oon zdecydowanie nie odpowiada, nie przepadam zbytnio za takimi szerokimi po srodku szczoteczkami, z Avone super shock ma ciut cieńszą ale równą po długości szczoteczkę i dla mnie jest super :)
      No ale mimo wszystko się będzie nim malować, bo tani nie był... ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście lubię ten tusz, bo nie skleja rzęs i mi akurat podoba się szczoteczka. Minus jest taki, jak napisałaś - po jakimś czasie zaczyna się kruszyć.
    Świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to-osypywanie, strasznie tego nie lubię. i nie lubię gigantycznych szczoteczek, które moim zdaniem nie są dobre dla krótkich i średnich rzęs.

      Usuń
  5. .. rzeczywiście, z Avonu są fajne ;D

    OdpowiedzUsuń