25 lut 2013

Hean - Błękitna laguna :)


Lakier Hean Wedding Garden, to przepiękny kolor niby niebieski, niby miętowy, ale dla mnie to zdecydowanie błękitna laguna widoczna przy dzikiej wyspie zamieszkała przez kolorowe rybki :)



Piękny zeszłoroczny wakacyjny kolor, trafił do mnie z wrażeniem koloru mięty w sztucznym oświetleniu, okazało się właśnie iż bardziej to błękit ;) mimo wszystko jest cudowny :)


 Llllubię go ;)



I z kropeczkami w Macie :)


Nie pamiętam ceny, ale zdaje się że coś ok 6 zł?
ściera się w porządku bardzo łatwo i szybko, nie koloruje skóry ;)
Kolorek ma fantastyczny! :}



5 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym kolorze!!!!!!! Uwielbiam niebieskości, mięty, więc ten niesamowicie trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek rewelacyjny :) z kropeczkami super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się własnie taki podoba z kropeczkami i do tego w macie, to piękny pastelowy kolor wychodzi cud miód i malyna :}

    OdpowiedzUsuń