15 paź 2012

Załatane Pazurki.... :( :D i nienudny french :}

Jak w temacie..moje 2 pazurki zostały załatane...a mianowicie chodzi tu 2 serdeczne na których dodałam wzorek w łatki :}, białe paski i małe cyrkonie ;)

Już nie wspominając o tym że je po prostu ścięłam....ach..jak mi było szkoda..takie piękne, takie twarde...i te tunele...ech... no ale cóż, przecież odrosną ;)

Hah, niestety jak to zwykle bywa u mnie z moim czarnym linerem, nawet na 2 dzień położenia Top-u na lakier....on najzywczajniej zaczął się rozmazywać... coś mi się wydaje iż będę musiała zainwestować w nowy liner...też robi się już zwarty po 3 zamoczeniu pędzelka.... ;/

A oto efekty ;]







A dziś jak widać, piękne słoneczko co chwila wyłania się z nad Warszawskich chmur :)

Co muszę pochwalić, to tak nieznośną i znienawidzoną przez wiele kobiet odzywkę Eveline 8w1, nie stosowałam jej jak to nakazuje nadruk na opakowaniu, a raczej wedle własnej woli.
Czyli najzwyczajniej w świecie podawałam 1-2 warstw pod kolorowy lakier...
Raz w mies faktycznie zrobię tak że przez co najmniej 4 dni maluję warstwa po warstwie, ale to dlatego, że nie mam pomysłu na kolor albo nie mam na niego ochoty, a paznokcie i tak muszę pomalować choćby dla własnego samopoczucia  i pewności że moje pazurki będą twardsze niż bez niej.
Więc co zauważyłam to z pewnością lekkie wydłużenie płytki!!
Tak....teraz jeszcze bardziej niż 2lata....1 rok temu, zawsze obgryzałam dopiero ok 7 lat temu stwierdziłam że skoro zaczynałam studia to może i zacznę dbać o paznokcie :} Tym bardziej, że przyjaciółka w liceum zawsze mnie karciła że tak wygryzam pozostałości ;p
Niestety wiem, że moja płytka już dłuższa nie będzie, za sprawą ogólnie krótkich paluchów i płytki ;/ ale to co mam to i tak jest już dla mnie wiele.... :)
Z czego jestem baaardzo zadowolona :)
Wow...

Jak wam się podoba motyw łatki na pazurkach?? :D
Tak na prawej też mam, ale wyszło tak sobie....aczkolwiek liner się nie rozmazał.. ;)

1 komentarz: