17 sie 2012

Miyo No.58 & No.49

"Niedzielne Pazurki" 
Złoto Tarasowy SuperPharm - coraz bardziej zaskakuje mnie drobinkowymi nowościami , nie tak dawno były tylko drogie lakiery które jakby nie było ceną od razu mnie odstraszały, ostatnio nawet przybyło słynne Essie- fakt drogie, ale na kolory uwielbiam patrzeć są od tak delikatnych kremów, beży, róży, czerwieni.....do mocnych ekstrawaganckich tonacji które też zachwycają kolorystycznie.
Ja jednak spośród wielu w podłużnej półce gdzieś między kremami Lirene a bodajże Dr Ireny Eris bądź coś w podobie, wyhaczyłam śiczne drobności od Miyo ... stały tam i uśmiechały się do mnie delikatnością barw :)
Wybłagały mnie na 4 kolory, choć miałam ochotę na na prawdę więcej ;)
Dziś jednak zaprezentuję wam "Niedzielne Paznokcie" i to w cale nie chodzi o to że nie są dzielne ;p ale że z ubiegłej niedzieli ;) 
W końcu pierwszy miętusek, mieniący się ferią 24karatowych drobinek;  No.58 Sweet Mint oraz żółciutki...humm... nielegalny kolor? hehe , ciekawe dlaczego ;) No.49 Illegal

*Podkład-Eweline 8w1 

Postanowiłam połączyć je razem, gdyż świetnie ze sobą współgrają, uzupełniają się kolorem, delikatnością, są troszkę zabawowe ;) nie rzucające się zbytnio w oczy, ale również świetnie komponują się z moją koronkową miętową sukienką przeznaczoną na poprawiny i kolejne wesele ;) 

Jest po prostu jeszcze przecież WAKACYJNIE!! :D


Nie przerabiałam zdjęć w programach, gdyż za każdym razem inne kolory wychodziły, najbardziej naturalnie prezentują się w buteleczkach, troszkę ciężko uchwycić tą mandarynkową żółć i złoty Mint.... 

-już niedługo podobne zestawienie z czymś zupełnie innym słodkim ;) 

Edit: Sobota 11.08 - Niedziela 19.08.- lakier wytrzymał właśnie do tegoż dnia, 2 dni przed zmyciem jak zwykle odprysł mi kawalątek z paluszka wskazującego, ale u mnie to normalne gdyż ten paznokieć często ląduje w buzi ;p ale ogólnie jakoś słabiej się go trzymały zawsze lakiery mimo odżywek czy lakierów bazowych.
Jestem zadowolona z efektów kolorystycznych oraz z tygodniowej trwałości :)

Jak wam się podoba takie zestawienie? 
Bo mi bardzo:)

2 komentarze:

  1. mi się podoba bardzo, sama się skuszę na ten musztardowy (?);)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musztardowy....no w sumie mógłby być, ale musztarda taka do Hamburgera :D bo bardziej żółte ;p

      Usuń