11 cze 2012

Catrice 030 - Meet Me At Coral Island - Misie - Choróbsko :(

Catrice, koralowy kolorek którego jakoś nie sposób było mi dokładnie uchwycić, zawsze wychodził zbyt czerwony, czerwono różowy , po prostu nie taki... 
Ale na paznokietkach w naturalnym słonecznym świetle dnia wygląda cudownie :)
Jeden z tych które dostałam od P. na moje Urodzinki :) Ten kolor sama wybrałam :) Inny- On :)








 Lakier położyłam na wcześniej pomalowanych już paznokciach kolorem Emalia Delia Matt Effect 404 z Delia Cosmetics który pokazywałam ->TU z tym, że pokryłam każdy paznokieć bezbarwnym z brokatem i mimo wszystko pięknie się mienił i był cudowny :D tylko że przegapiłam moment zrobienia mu zdjęć ;/

I moja mowa kombinatoryka :
Misiowe Pazurki :D
Oto jakich przyborów użyłam:



W moje urodziny dostałam lakiery Catrice, książkę oraz film w kinie ;) Man in Black 3, świetny film, wzruszający końcowy moment, mogę raz jeszcze obejrzeć z tym że już w domu. 
Film jest wyświetlany tylko w wersji 3D.... ;/ 
szczerze..... nie wiem po co, gdyż tylko na początku w pojawiających się napisach i innych dziwadłam ten efekt był widoczny, a co z resztą... no tak jakby niestety nie odczułam tego efektu.... nawet podczas gdy skakali z wysokiego budynku nie dało się odczuć bliskości ziemi czy przelatujących ludzi czy kamieni.....
Wniosek z tego taki, że 3D to nie jest to prawdziwe 3D tylko nie wiem po co w takim razie robią w tym formacie filmy...??

Po za tym, od 3 tyg mam alergiczny kaszel.... czyli męczę się na sucho... :( po za tym od paru mies od kiedy pojawiało się słońce i ładna pogoda miewam kichanie, czego no nie lubię :p ale mam ;/ 
Od momentu początkowego majowego słoneczka, gdy przyrumieniło mi troszeczkę karnację, często łzawiły mi oczy i na szczęście miałam przejściowy świąd skóry :( a na dodatek uwrażliwiła mi się skóra, więc tylko się podrapię czy wycisnę chrostkę pojawiają mi się czerwone szramy albo napuchnięte miejsca :(  (aż przypomniało mi się to co już kiedyś miałam, gdy żaden z dermatologów nie wiedział jak mnie leczyć :( )
Do tego doszło, że chyba po kinie gdy na sali siedziało nas 5 osób!! przewiała mnie klimatyzacja, czyli gorączka od kilku dni na zmiennie z 37,5 na 39... po prostu wspaniale, no i kaszelek mi się pogorszył z suchego na taki niewykrztuśny, męczący i głowa i płuca przez ciągłe kasłanie mnie boli, i kości i w ogóle się nie czuję ;/

Na szczęście nie byłam sama tylko wciąż był przy mnie mój P :) jedyne szczęście w tej choróbce ;)

A teraz to już nawet do lekarza nie idę, po tym jak 4 lata temu Przez cały tydzień leżałam w łóżku w dresach i tez na zmiennie miałam od 38 do 39 stopni... poszłam do lekarza pierwszego kontaktu i pani starsza przede mną w kolejce chciała wejść jeszcze kawałek przed 16
-Przepraszam, czy może mnie pan jeszcze przyjąć?
a on na nią nakrzyczał: 
-Ja pracuje do 16 jak normalny człowiek i dłużej nie zostaje! a pani to co pracuje dłużej niż ma w grafiku???
;/
Nienawidzę polskich lekarzy...

4 komentarze:

  1. ładny lakier bazowy, a miś to myślałam, że naklejka
    świetny !!

    a o lekarzach lepiej się nie wypowiadać, zresztą brak słów na niektórych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam lakier i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń