6 maj 2012

Vintage... Broszka / Wisiorek...na Maryarce...

Chciałabym zaprezentować jak gwiazdki i pękacz prezentują się na marynarce i sukience.
Stwierdziłam, ze stworzę osobny post, zamiast doczepiać wszystkie zdjęcia do obu postów poniżej.... gdzie zaprezentowałam same zdjęcia broszek i zawieszek.

Łososiowa marynarka : 

Niebieska marynarka :

Broszka/zawieszka- wykonanie - sama 2012
Marynarka Łososiowa- Bershka 2011
M. niebieska - Stradivarius 2012
Sukienka letnia - Allegro. 2011
Lakiery - H&M , Wibo 2012

Co sadzicie, zostałabym jednak przy broszkach ;) choć zawieszka tez ładnie się prezentuje ;)
Jestem chyba najbardziej niezdecydowanym człowiekiem na świecie :p

1 komentarz:

  1. Stylizacją bardzo fajna :) ale najbardziej podobają mi się włosy i ich długość- jestem w trakcie zapuszczania :D

    OdpowiedzUsuń