29 mar 2012

Paleta cieni - Clarie's


Jakoś w ubiegłym roku, przed świętami zdecydowałam się wejść do sklepu Clarie's w Arkadii z nadzieją na kupno czegoś na sylwestra...

Zobaczyłam tam paletę z pięknie mieniącymi się kolorami...
wszystkie są mocno napigmentowane, takie błyszczące wręcz, delikatne, a mocniejsze malując na mokro.
Kolory są prześliczne, bynajmniej na moje niewielkie wymagania, gdyż i tak nie maluję się na codzień, a jak już to zwykły naturalny look.
Paleta kosztowała mnie....79zł.
Podczas nakładania na sucho troszkę się sypie pod oczy, ale to już taki urok tych cieni ;)
Jestem z niej bardzo zadowolona i co najważniejsze nie korci mnie do kupowania pojedynczych cieni, ani nawet na nie dłużej niż 1sekunda nie patrzę :)








Jaka szkoda, ze zdjęcia nie oddają kolorów cieni :(
nawet na ręku nie jestem w stanie przedstawić jak one ślicznie się prezentują...

1 komentarz:

  1. mocno połyskują, aczkolwiek na powiece pewnie się pięknie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń