23 mar 2012

Paleta Cieni 120 kolorów.

Taka ot moja paletka :)
Kupiłam ją z zamiarem robienia sobie super makijaży za inspiracja You Tube, ale niestety - weny mi zabrakło... no i paleta leży już jakieś 3 m-ce samotna w szafce ;p
Niestety nie mam jakoś takich wyjść gdzie mogłabym się szałowo umalować, a coraz częściej dochodzę do wniosku, że lubię zwykłą kreskę nad rzęsami i maskarę na rzęsach, ot mój cały makijaż ;)









Dałam dwa cienie, czerwony 2paleta-kolor-(Poziomo)5-(pionowo)9
 i żółciutki i jaśniutki beż 2paleta-kolor-6-3/4 ,
na pędzlu dałam na prawdę mało cienia, są matowe i super się rozprowadzają. W sumie to specjalnie dla was zrobiłam taki mały look na oku ;) delikatny ale ładny :p 
Chwilę potem stwierdziłam, ze zostawię go na troszkę dłużej gdyż dziś wybieram się na parapetóweczkę u braciszka ;)
Tak wiem, że nie jest to doskonałe, ale nie robię makijażu na co dzień :)

Wybaczcie, że nie pokazałam jak wyglądają roztarte na ręku, ale to możecie sobie w necie gdziekolwiek u wuja Google sprawdzić ;) nie nie, to nie z lenistwa, myłam się dziś więc wybaczcie ;p

~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~

Ale jeżeli szukacie inspiracji Kolorowych, zapraszam was do obserwowania blogu dziewczyny, której nie da się nie podziwiać :) 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz